Razem 255 344 ogłoszeń !
Bezpłatne ogłoszenia, komis, oferty
PL CZ SK DE AT CH FR IT UK US ES HU
OFERUJę
09.08.2013 09:36

INTERIMAX jest nowoczesną agencją rekrutacyjną, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy w kraju lub za granicą - nasza oferta jest dla Ciebie!

Aktualnie poszukujemy pracownika do naszego biura w Krakowie na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Administracji

Miejsce pracy: Kraków

Nr ref.: ADM/KR/08/13

Obowiązki:

koordynacja pracy biura (organizacja stanowisk pracy dla nowych pracowników, sporządzanie protokołów odbioru sprzętów, wprowadzanie zmian w ewidencji sprzętu, archiwizacja, zamawianie tłumaczeń, aktualizacja danych, itp.);

zarządzanie dostawami, przygotowanie zamówień (zaopatrzenie biura w art. spożywcze i biurowe oraz materiały marketingowe jak wizytówki, pieczątki, itp.);

pomoc w organizacji podróży służbowych i spotkań, rozliczanie delegacji, wystawianie faktur, analiza należności;

odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dystrybucję poczty wśród pracowników (ewidencja poczty wychodzącej i przychodzącej, wysyłka poczty, obsługa przesyłek kurierskich - zamawianie, przygotowywanie, ewidencja),

prace administracyjne (przygotowanie zestawień wydatków dla księgowości, archiwizacja dokumentów spółek, umów, wprowadzanie faktur zakupowych do systemu ENOVA, skanowanie faktur zakupowych oraz sprzedażowych, opisywanie skanów).

Wymagania:

wykształcenie wyższe min. licencjackie (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, prawo, rachunkowość, finanse);

bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office w środowisku Windows (szczególnie Word i Excel,);

bardzo dobre umiejętności organizacyjne i interpersonalne (umiejętność szybkiego reagowania i pracy pod presją czasu);

systematyczność, samodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań;

punktualność i chęć do pracy oraz powierzonych zadań;

Orzeczenie o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności- warunek konieczny;

znajomość języka angielskiego lub/i francuskiego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie na podstawie umowy o pracę wraz ze wszystkimi świadczeniami (prywatny pakiet medyczny, imprezy i wyjazdy integracyjne);

ciekawą, zróżnicowaną pracę, z możliwością zdobywania nowych doświadczeń;

pracę w młodym, dynamicznym zespole;

możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.

Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, prześlij nam swoje opisowe CV adres: judyta.brewczynska@hrbc.com.pl z dopiskiem: ADM/KR/08/13

Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX International Sp. z o.o. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia (3970).

Sprecyzowane informacje do ogłoszenia
Data: 09.08.2013 09:36
Rodzaj ogłoszenia: Oferuję
Numer ogłoszenia: 303620
Rubryka ogłoszenia: Administracja
Bezpośrednie dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca: Judyta Brewczyńska (niezarejestrowany)
Województwo: Kraków (Małopolskie)
E-mail: Aby odpowiedzieć na to ogłoszenie, prosimy użyć poniższego formularza .
Reklama
Formularz do odpowiedzi na ogłoszenie
Pozostałe możliwości i linki
Wyślij ogłoszenie znajomemu na e-mail
Włoż ogłoszenie do schowka, aby porównać z innymi
Zawiadom administratorów o naruszeniu regulaminu, nadużyciu itp.
Pokaż więcej ogłoszeń z sekcji Administracja Wzory umów do pobrania
Poleć oraz pokaż ogłoszenie
Możliwości wyróżnienia ogłoszenia
Pozostałe ogłoszenia z sekcji Administracja
wyszukiwanie
Logowanie
REKLAMA
© 2003-2010 Hiperogłoszenia (Bezpłatne ogłoszenia, alfabet firm, katalog produktów - wszelkie prawa zastrzeżone)